MuOnline

OFF – o server není dlouhodobě zájem

CZ/SK MiCS-MuOnline server S06E03

-Server online nonstop od půlky února 2018-

MuOnline je starší free on-line MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game) hra od firmy WebZen, kde můžete hrát jak kooperaci, tak PVP.

Registrace/přihlášení k serveru a stažení klienta hry zde.

Hra je sice free ale pořád musí být nějakým způsobem cracknutá a to je problém pro antiviry! Pokud nevíte co s tím použijte -návod-.

Nastavení hry :

  • XP body 567x
  • Item drop 40%
  • Max level postavy 400 – po jeho dosažení máte možnost resetu, nebo velkého resetu.
  • Max resetů 100
  • Max staty 65 000

Příkazy do system chatu :

  • /addstr 1000 – Strength/síla – aby jste nemuseli rozdělovat zkušenostní body klikáním, můžete tímto příkazem přidat např 1000 bodů do síly.
  • /addagi 1000 -Agility/hbytost
  • /addvit 1000 – Stamina/vitalita/výdrž
  • /addene 1000 – Energy/energie
  • Po všech těchto přikazech je potřeba se relognout do hry, aby se vám body připsaly.
  • Všechny tyto funkce můžete využít i přes MuOnlime MiCS WEB po přihlášení.

Reset :

  • Požadavky – Level 400, Zenů 10 000 000 – max resetů 100.
  • Získáte – 500 bodů na přerozdělení.
  • Ztratíte – všechny levely a jedete od lvl 1.

Velký Reset :

  • Požadavky – Level 400, Resetů 10, Zenů 1 500 000 000 – bez max limitu.
  • Získáte – 800 bodů na přerozdělení krát počet velkých resetů, tedy po dvou VR dostanete 1 600 bodů atd., dále  2 000 kreditů krát počet VR do web obchodu. Tedy po dvou VR dostanete 4 000 atd.
  • Ztratíte – všechny levely a jedete od lvl 1.

Resety lze provádět pouze z MuOnlime MiCS WEBu a musíte být odhlášeni ze serveru.

Základní klávesy :

  • I, nebo V – Inventář
  • C – Expy postavy – Levely a rozdělování bodů do síly, Obratnosti, Vitality a Energie
  • M – Otevře nabídku pro portování mezi mapami – je potřeba dostatečný level a Zeny/peníze
  • Tab – Otevře/zavře mapu
  • T – Questy
  • D – Okno s příkazy – Obchod s ostatními hráč, Pozvání do party (můžete hrát koop s ostatními hráči a expit rychleji), nebo třeba si zde přidat kamaráda atd.
  • Přidělení naučených kouzel pod klávesy ve spodním řádku (1-5) musíte vedle 5ky rozkliknout, na kouzlo jen najet myší a zmáčknout kombinaci kláves Ctrl + číslo, pod které chcete kouzlo přidat.
  • ALT – Zobrazit/skrýt popisky věcí na zemi.
  • F9/F10 – Ve hře klávesa F9 zapne/vypne přiblížení/oddálení kamery a F10 obnoví kameru do původní polohy. Kolečkem ovládáte přiblížení/oddálení a při podržení kolečka kamerou otáčíte.

Postavy :

  • Dark Wizard, Dark Knight a Elf – můžete mít ihned od začátku.
  • Magic Gladiator – od levelu 220 u některé z výše uvedených postav.
  • Dark Lord – od levelu 250 u některé z výše uvedených postav.
  • Summoner – od levelu 300 u některé z výše uvedených postav.
  • Rage Fighter – od levelu 350 u některé z výše uvedených postav.

Seznam questů

Napsat komentář