Rust updates březen 17

-Updaty červen-

-Updaty květen-

-Updaty duben-

 

29.3. (update 30.3.) Devblog 154

30.3.

Chvilku před vydáním byl do hry přidán ještě Světlomet/Searchlight :

Dále dostaneme konečně nové dřevěné brnění :

Jednoduchý holografický zaměřovač půjde dnes již vykraftit :

Budou i Nové skiny.

29.3.

Nejspíš se v tomto updatu neobjeví moc změn, vývojáři se soustředí na „force WIPE update“, který vyjde 6.4. a měl by již snad obsahovat novou umělou inteligenci zvířat (již delší dobu testováno v prerelease verzi hry, kde byla aktualizována Unity verze 5.6.0f2) a kdo ví, třeba stihnou i nový „monument“ s raketovým odpalištěm.

Zítra nám update opraví růst rostlin (stávalo se, že vůbec nevyrostly, nebo nezačaly růst) a bude přidáno jejich barevné škálování.

Bude upraveno několik „world“ modelů zbraní, jejich příslušenství a nějaké nástroje. World modely jsou ty, které vidíte po odhození na zem.

A měly by dorazit i nějaké další optimalizace hry.


22.3. (update 23.3.) Devblog 153

23.3.
Dalekohled – pohled do něho držením pravého tl. a změna zoomu kliknutím levého (3 vzdálenosti) :

Snížení ceny Tlumiče, C4, Holografického zaměřovače, a Sítě.

Úsťová brzda bude mít větší výdrž a zvýší se její účinnost.

Tyto věci půjdou po položení znovu sebrat : Automatická palebná věž, Plamenometná věž, Lustr, Lucerna a Svíčka z tuňákové konzervy. Sebrat jdou pouze, pokud máte v ruce kladivo za použití klávesy „E“.
zdvihání1

22.3.
Zítra se v Rustu konečně objeví dalekohled.

Pec i táborák se vypne, pokud se jim naplní všechny sloty a nezačne tak materiál vypadávat ven.

I samotná hra by se měla dočkat lehce vyššího výkonu.

Po updatu by se všechny předměty (šípy, sekery atd.) zabodnuté do „Spinning wheel“ měly otáčet s ním.

Proběhne změna „ceny“ za síť z 5 lan a 15 kov. úlomků na 4 lana a 200 dřeva :
sit-cena

A stále probíhají práce na nové umělé inteligenci zvířat (jedení, útoky, zvuky, neprobíhání skalami atd.), které by snad mohly být do hry přidány po následujícím WIPE update a stejně tak nové podzemí pod letištěm.


15.3. (update 16.3.) Devblog 152

16.3.

Síť :

Točící-se – netuším jak to správně nazvat 🙂 :

Nový model postele :
postel


Těžké brnění nebude chránit proti radiaci.
Supply signal půjde najít v zelených vojenských bednách ale ne moc často.


15.3.

Bude opraveno obtížné položení nové Skříně.
Minulý týden byl do hry přidán prvek, kdy můžete sami sebe nahrávat. Teď půjde nahrávat i váš hlas, bude opravena neviditelná tráva a přidána možnost měnit rychlost kamery.
Proběhnou nějaké změny pokud zemřete v jeskyni, měl by jít nějakým způsobem získat váš ztracený/zmizelý loot ale jakým způsobem to bude fungovat zatím netuším.

Dostaneme novou konzoli :

Možná zítra uvidíme sítě, po kterých se dá lézt do vyšších pater ale ještě to není jasné – již potvrzeno pro Devblog 152 :


8.3. (update 9.3) Devblog 151

Skříň :


Skříň s úložným prostorem s 3x 12 sloty. Vyrobíte za 100 kovových úlomků a 50 dřeva za 30s ve vanilla.

Další opravy/úpravy –

Opraven model kuše.
Přidán nový kouř po výstřelu z tlumiče.
Úprava pozice záblesku z úsťové brzdy.
Úprava modelu holo zaměřovače na Thompsonu.
Snížen zpětný ráz animace střelby.
Upravena animace revolveru z pohledu 3 osoby.
Oprava průhlednosti některých keřů (TSSAA).
Oprava animací zvířat.
Stůl, židle a koberce by měly jít zvednout pomocí kladiva – ještě přesně netuším jak.
Vyprodaný Prodejní automat bude na mapě zobrazen jako červený.
Bude snížena výrobní cena Plamenometné věže, židle a stolu.
Ryby budou obsahovat tuk.
Dveře do obchodu nebudou blokovat zdi umístěné na trojúhelníkovém základu.


1.3. (update 2.3.) – Devblog 150

 

2.3.

Zbraně viditelné na zádech :
devblog150-video

Další úpravy/opravy :
Autoturrety budou více potichu a v nastavení mírového módu „peacekeeper“ budou mít laser v zelené barvě.
Brokovnici vyrobíte ze méně materiálu.
Na mapách s plochou 3000 a méně nebudou vysoké hory.
Bude zvýšena minimální vzdálenost mezi jeskyněmi a tím se zvýší prostor mezi nimi, kde se bude dát stavět.
Rozšíření zóny, kde se nedá stavět okolo Trainyard.
Další nové skiny.


1.3. EDIT :
Nové kytky :

Zarostlé monumenty :

Trubky a textury v military tunelech :

V jeskyních budou bedny s lootem.

Vítr, který bude pohupovat rostlinami, keři atd.

1.3.
Několik updatů zpět se zhoršoval výkon serverů, pokud zde hrálo více hráčů, stálo hodně domů, s tím nabylo více zvířat, stromů atd. zkráceně přibývalo entit. A toto vedlo na mnoha (spíše všech – je to problém překročení limitů hry a enginu) serverech k neohlášeným a nečekaným WIPEům, tento problém je i jeden z důvodů, proč na Serveru #1 přistupuji zatím k WIPE každých 14 dní. Vývojáři by měli v tomto updatu tento problém opravit…snad.

Změny by se měly dočkat mapy v rozšíření zón, kde je zima a zmenšením ploch, které jsou pod nimi.

Bude přidán model Úlomků kostí a Vlčí lebky :

kosti1lebka1

 

 

 

 


-Updaty únor-

-Updaty leden-

-Updaty v roce 2016-

 

Zdroje www.rustafied.com, twitter.com/RustUpdates a playrust.com

Komentáře jsou uzavřeny.