Rust updates červen 17

22.6. (update 22.6.) Devblog 165

 

Dnes v updatu nebude téměř nic, jen pár oprav ale nic co stojí za řeč.


15.6. (update 15.6.) Devblog 164

 

Tvůrci pracují na několika nových věcech, jako je úprava pouštní oblasti na mapě, NPC hráči, nový monument “Rocket factory”, vlasy u hráčů, nový model Opravárenského stolu, další podzemí atd. ale nic z toho se v úplně nejbližší době do hry přidávat nebude, nebo spíš nejdříve při WIPE updatu.

V ostatních updatech, jako je třeba dnes probíhají “jen” nějaké další opravy všeho možného, update EAC, dokonce nějaké malé optimalizace + Helk pravděpodobně na dnešek něco chystá v updatu ale žádné podrobnosti nejsou, ani jistota, že to opravdu bude dnes…


8.6. (update 8.6.) Devblog 163

Dnes nás zatím a opět nečeká nic extra, co by stálo za nějaké screeny, nebo videa.

Po minulém updatu a nové mechanice střelby i dnes projde střelba pár změnami. Např. v dráze a dopadu kulek (nemám vyzkoušeno a neznám další podrobnosti) a nebo broky z brokovnic by se měly po výstřelu pohybovat více okolo místa kam míříte (samosebou jen na krátkou vzdálenost) -Helk tweet-

Vyjde oprava pro PVP útok přidáním “maxpeerspersecond” – zatím jsem úplně přesně nepochopil co tím vývojáři myslí…

Nové Drop boxy a Schránky projdou opravou. Budou “stackovat” předměty na sebe a pokud budou zaplněny, nevyhodí předměty ven ale vrátí vám je do inventu.


31.5./1.6. (Force WIPE update 1.6.) Devblog 162

 

1.6.

Budou upraveny/sníženy ceny některých zbraní a u některých dojde k “vyvážení”.

Všechny kaktusové rostliny půjdou vytěžit.

Kameny, které můžete vytěžit, budou na jejich spodku v poušti “zašpiněné” od písku, podobně, jako jsou kameny od sněhu v zasněžených oblastech.


31.5.

Zítra by nás měla čekat nová mechanika střelby, která se v Rustu nezměnila od roku 2015 ZDE je příklad změny.

Raketomet by měl vydržet vystřelit 50 raket.

Slibované změny by měly přijít na mapu Hapis Island.

Nový monument “Rocket Factory” zatím není potvrzený do tohoto updatu.

Zlepší se “vertex lighting”.

Nějaké chodníky dostanou nové textury.

Bude upravena pozice mapy při držení v ruce.

Přijde oprava “spoje” kůže mezi hlavou a tělem.

Spadlé stromy a kmeny půjdou vytěžit.

Menší stromy dají stejný počet dřeva při jednom úderu jako větší ale samozřejmě celkově dají méně.

A nějaké další opravy.

 

 

-Updaty květen-

-Updaty duben-

-Updaty březen-

-Updaty únor-

-Updaty leden-

-Updaty 2016-

Zdroje www.rustafied.com, twitter.com/RustUpdates a playrust.com

Komentáře jsou uzavřeny.