Rust updates duben 17

-Updaty červen-

-Updaty květen-

 

27.4. (update 27.4.) Devblog 157

Bude snížena účinnost úsťové brzdy.

Vývojáři zapracovali na generování při startu serveru, teď startuje mnohem rychleji ale stále vytěžuje dost procesor.

Nastanou změny u zvířat.
Od dneška budou mít určitou výdrž, která když dojde, budou muset zastavit, nebo zpomalit aby jí dobily.
Medvědi a vlci budou agresivnější.
Jeleni a prasata zaútočí, až když se k nim dostanete blíž a pak utečou.
A další úpravy budou v jejich chůzi po nerovném povrchu.
Umělá inteligence zvířat je stále ve vývoji, tak můžeme očekávat ještě spoustu změn.

Prodejní automaty půjdou pojmenovat, název bude vidět i na mapě.

Na obrazovce po smrti od hráče se ukáže pravý nick hráče ze Steamu.

Opraveno bude ignorování/vypnutí „hud“ (nápisy na obrazovce, opasek, životy atd.) při použití dalekohledu a 4x zoom zaměřovače)
Několik oprav na modelech a špatně uchyceného pohledu při použití modelu kuše.

Pod klávesou F7 můžete reportovat hráče, u kterých si myslíte, že cheatují. Uvidíte zde i tabulku kdo vás často zabíjí, nebo naposledy zabil pro lepší vyhledání těchto hráčů.


19.4./20.4. (update 20.4.) Devblog 156

20.4.

Velká pec už nepůjde položit na spacák.

Zeď vězeňské cely i dveře půjdou odstranit/sebrat. Ve videu jdou zatím jen dveře. V updatu nakonec jdou stále jen dveře.

19.4.

Po předchozím updatu se vývojáři soustředí na chyby a optimalizaci jak serverů, tak klientů. Na konec se soustředili jen na chyby.

Jedna opravená chyba se týká vyhození anticheatem, kdy vás vyhodil ze hry za „boostování“ – když vám někdo s hráčů pomáhá dostat se na vyšší místa výskokem na jeho hlavu.

Bude opravená chyba, kdy šlo střílet malou mezerou pod dveřmi, které byly postaveny na kamenné podlaze.

Několik oprav v podzemích.

Oprava vyhození předmětu z inventáře, kdy předmět vypadl při pouštění mezi sloty v inventu.


12.4./13.4. (update 13.4.) Devblog 155

13.3. – 16:45

Nové skyny

Model jeleního masa :

Dřevěná helma :

13.3. – 12:25

Update pravděpodobně bude ale v Rustu není nikdy nic jisté.

Každopádně by měl obsahovat vše popsané níže s tím, že u zvířat je jisté to, že nebudou probíhat skalami a hopsat po nich nahoru dolu. Co se týče útoků na hráče, odlákání na odhozené maso, nebo útoků po jejich probuzení, tak těžko říci, jak to nakonec vše bude probíhat. Vývojáři na tom stále pracují a stále testují a stále se to mění.

Další změna ve hře je u velkých pecí, které půjdou mnohem lépe stavět ve špatném terénu a v kopcích :

Vylepšeny budou další modely zbraní, nástrojů a animace.

A jak jsem již psal, s výkonem jak samotné hry, tak s výkonem serverů to bude zas o dost horší. Osobně jsem zvědavý, jak budou rádi poskytovatelé serverů, když jim jeden samotný Rust server zatíží při startu procesor stroje na 100% až na 5minut. Protože tak tomu teď momentálně je a asi chvíli bude.
+ u serverů bude defaultně nastaveno „rcon.web true“, takže pokud jste toto nastavení do teď na serveru nepoužívaly, tak se např. RustAdmin bez jeho změny nastavení, nebo nastavení serveru k němu nepřipojí.

Dočkáme se dopřekladu některých dalších věcí ve hře.

A nové podzemí dnes (pokud opravdu update vyjde) ještě neuvidíme.

12.3.

Náš staging server pojede tedy dál až do updatu.

Do odloženého updatu bude přidáno neprorůstání základů trávou :


4.4./5.4./6.4. (update odložen o týden na 13.4.) Devblog 155

6.4.

Update, který má obsahovat níže napsané není připraven. Obsahuje spoustu chyb a problémů po aktualizaci na Unity 5.6, stejně tak cca o 25% se zhoršila optimalizace hry a je i spousta chyb v novém UI zvířat.
Vývojáři tak prosí všechny hráče, aby neváhali a vyzkoušeli testovací verzi (staging) Rustu a všechny chyby a problémy reportovali přímo ve hře (klávesa F7).
Celý týden až do vydání updatu se budu snažit udržet náš Staging server aktualizovaný. Tak se tam mrkněte jak to vypadá a probíhá, máte tam i návod jak staging verzi stáhnout.

A teď další informace k obsahu updatu :

Přidány budou nové zvuky kroků po různých površích a v různé obuvi.

Úpravou projde i mapa Hapis island, kam budou přidány Radtowny a v nich radiace ale ještě není jisté, jestli budou tyto změny přidány s následujícím updatem.

Stále probíhají práce na novém podzemí pod letištěm a novém „monumentu“ s odpalištěm raket (Launch site). Zatím nejsou žádné nové screeny, nebo videa ani informace, jestli to stihnou přidat do updatu 13.4.


5.4.

Přidán zvuk spícího medvěda a útok jelena/srny + nová animace rozpadu zvířete po vytěžení.

Přidáním nové UI zvířatům se o dost zhoršila optimalizace hry ale to se do vydání updatu doufejme doladí.

Bude přidáno jelení maso – konečně přestanou jeleni dávat kuřecí ale pro změnu jelení maso dává i kůň.

Některé vizuální modely budou vylepšeny (ty modely, které vidíte, když předměty držíte v ruce), konkrétně jde o LR-300, Raketomet. Thompsona, P250, MP5, Krumpáč a Dalekohled.

Proběhnou nějaké opravy na Světlometu.

Mělo by dojít ke změnám ve farmaření – zatím nevím podrobnosti.

Dalších nejlepších 10 skinů bude přidáno.

A do vydání updatu u nás běží testovací server se staging verzí, kde se testuje nová UI a  vše další co nový update přinese.

4.4.

Nová umělá inteligence zvířat je potvrzena do tohoto updatu. Pokud zaútočíte na prase, srnu, nebo koně, tak oni pak zaútočí na vás. Můžete najít spící zvíře a pokud vlk, nebo medvěd zabije jiné zvíře, nebo ho najde mrtvé, tak ho sežere.
A samosebou přestanou probíhat velkými skalami.

Jakékoliv zvíře můžete odlákat na jakékoliv jídlo – 5.4. bylo upraveno v testovací verzi, že toto již nelze.

 

-Updaty březen-

-Updaty únor-

-Updaty leden-

-Updaty 2016-

Zdroje www.rustafied.com, twitter.com/RustUpdates a playrust.com

Komentáře jsou uzavřeny.