Rust updates květen 17

-Updaty červen-

 

24.5./25.5. (update 25.5.) Devblog 161

25.5.

Nový model Bundy z dopravních značek :

V Opravném stole půjdou měnit skiny.


24.5.

Bude přidán model „Šrot“ :

„Shotgun trap“ ztratí 50% života po sebrání a na výrobu bude potřebovat 1ks Ozubených kol navíc, tedy 2.


17.5./18.5. (update 18.5.) Devblog 160

18.5.

U Okenní mříže a Střílny se po sebrání sníží životnost/kondice o polovinu.

Shotgun trap půjde opravit, zvednout a najdete ji mezi pastmi.

Bude přidána „Shotgun Trap“. Past fungující na principu Plamenometné věže, která ke střelbě využívá Ručně vyrobené náboje, nelze ji položit na holou zem :

Shotgun trap :

Pokud schováváte Velkou pec do základen, teď nad nimi půjdou postavit Podlahové mříže.

Dřevěná podlaha s hroty bude blokovat umístění základů, což by mohlo pomoci proti vystavění raidovacích věží :


17.5

Zatím nevidím žádné extra změny, které by jsme mohli očekávat. Probíhají práce na novém monumentu „Rocket factory“, který uvidíme nejdřív po následujícím WIPE updatu a pracují na mapě Hapis Island, kde přepracovávají skály u pobřeží, podzemí atd.

Zatím se chystá úprava automatického rozpadu staveb (Decay), kdy se budou postupně rozpadat všechny části staveb z nejnižšího dřevěného materiálu, u ostatních již vylepšených staveb bude decay stále pouze na základech. Tvůrci si od toho slibují zlepšení optimalizace.

Proběhne oprava fyziky, což by mělo opět pomoci optimalizaci.

Oprava Helmy těžkooděnce v ochraně proti radiaci.

A zítra, či dnes určitě něco dalšího přibude…


10.5./11.5. (update 11.5.) Devblog 159

11.5.

Bude přidán model Kanystru, který bude fungovat podobně jako Kbelík s tím rozdílem, že ho můžete umístit do inventáře bez vylití :

Do hry bude přidána Poštovní schránka :

Vysokorychlostní šíp bude mít kovovou špičku :

Skříň s nářadím půjde položit na základy a podlahy, ne na „holou“ zem.
Kuš bude nabíjet o trochu rychleji.
Dosah Oštěpu při bodnutí bude zvýšen a samotné bodání bude rychlejší.
Plamenomet bude ubližovat zvířatům.
„Cena“ cedulí bude snížena.
Na Tělo pušky bude potřeba více „Šrotu“.
Bedny s jídlem budou obsahovat 3x více jídla.
Mapu a Poznámku vyrobíte za 5s.
Lustr půjde zavěsit na šikmý povrch.
Pít z řek by mělo být trochu jednodušší.
Past na ryby potřebuje k výrobě Látku namísto Lana.

10.5.

Od zítra můžete uzamykat Skříně s nářadím :

Pomocí kladiva a pokud máte autorizované stavění můžete sebrat okenní mříže a žebřík :


3.5./4.5. (update 4.5.) Devblog 158

4.5.

Snížené výrobní „ceny“ u : Maska z bandany, Čepice, Improvizované kukly, Klobouku, Kukly z pytloviny a Zimní bundy u které se zároveň zvýší účinnost.

Přidány „scrap resources“ – Mezi zdroji „šrot“ :

  • Využijete ho do Výzkumných stolů k výrobě/výzkumu některých Komponentů.
  • Čím více jich do stolu vložíte, tím větší šanci máte na výrobu/výzkum.
  • Z barelů můžete získat 1ks.
  • Z beden 5-10ks.
  • Komponenty můžete rozložit v Recyklátoru, získáte zpět 10% „šrotu“.

Recyklátor bude přidán do obou Přístavů.

Výzkumný stůl bude přidán do Satelitních monumentů.

3.5.

„Raidování“ bude zase o „trochu“ jednodušší. V blokované zóně pro stavbu můžete postavit žebřík a díly pomocí stavebního plánu, které nejdou dál vylepšit :

Vývojáři konečně vrátili „update feed“ kde vypisují, na čem zrovna pracují, nebo co dokončili a bude mnohem jednodušší o tom informovat.

Zvířata se už nebudou náhodně zasekávat při útěku a budou mnohem lépe vybírat kam nejlépe utéct.

 

-Updaty duben-

-Updaty březen-

-Updaty únor-

-Updaty leden-

-Updaty 2016-

 

Zdroje www.rustafied.com, twitter.com/RustUpdates a playrust.com

Komentáře jsou uzavřeny.