Rust updates květen

-Updaty prosinec-

-Updaty listopad-

-Updaty říjen-

-Updaty září-

-Updaty srpen-

-Updaty červenec-

-Updaty červen-

 

31.5.2016 (update + WIPE 2.6.2016) – Devblog 113

Pozítří update a WIPE a co by nás mělo čekat…


XP systém pravděpodobně přidaný nebude.


Jako novinka by měl být přidaný „Muzzle Boost“ – Vyrobíte ho za 10 HQM a naučíte se ho z Blueprinutu.
boost1boost2boost3boost4


Dále „Muzzle Brake“ – vyrobíte za 8 HQM a opět se dá naučit díky Blueprintu.
brake1brake2brake3brake4

 

 

 


Proběhne úprava „ceny“ za kterou vyrobíte Tlumič – 12 HQM, Laser – 8 HQM a Svítilna – 3 HQM.


Můžeme čekat další textury, opravu v antihacku a opět nějaké dapší opravy.


24.5.2016 (update 26.5.2016) – Devblog 112

Pozítří nás čeká update a co nás čeká :

V zónách skříní s nářadím se nespawnovaly stromy, sudy atd. Málo kdo si toho všiml ale již to tak nebude a spawnování by zde opět mělo fungovat.


Změna nastane i pro adminy a moderátory, kdy v konzoli (F1) budou mít možnost zapnout/vypnout průhlednost budov atd. a bude tak lepší možnost na odhalení např. cheaterů.
tool1tool2

 


Proběhne úprava „ambiance“ pod vodou a bude zde vidět efekt světelných paprsků.
voda1voda2

 


A opět spoustu dalších oprav chyb.


18.5.2016 (update 19.5.) – Devblog 111

Nově po updatu se budou po nějaké době rozpadat také skříně s nářadím (půjdou opravovat), spacáky, pasti a zátarasy. Skříň by se měla rozpadnout o něco dřív, než samotná neopravovaná budova (u nás na serverech je plugin, který zabraňuje rozpadu základů, táboráků atd. takže po updatu tohoto pluginu, by se rozpadat tyto předměty neměly).


Další úpravy a vylepšení budou v antihacku.


Nějaké další úpravy proběhli i na prerelease verzi Rustu a také na XP systému, který se testuje právě zde – ale stále není daný termín přidání do klasického Rustu.


A mnoho dalších oprav chyb ve hře.


12.5.2016 (update 12.5.) – Devblog 110

Nově dostaneme čističku vody, která se postaví nad oheň a „přemění“ slanou vodu na pitnou (sladkou), vyrobíte jí z 80 úlomků a 15 látky.

110


Malá změna bude i na kukuřici a dýni, budou růst podél řek.


Další úprava proběhne na tlumiči, vydrží 2x déle než se rozbije a sníží se poškození, které zbrani ubírá z 30% na 25.


A další „maličkosti“ jako např. na rybí past už nepůjde dát zámek, bude přidán zvuk chycené ryby do pasti, nějaké úpravy animací postav a další…


5.5.2016 (update 5.5.) – Devblog 109

Dnešní update a WIPE se blíží a zde jsou novinky, které nás čekají… :


Asi největší změna je, že se nám na mapy vrátí zima, tak jako byla, čím severněji na mapě půjdete, tím větší bude zima.

zima1


Změní se vzhled hor a navíc se změní i stožáry s vysokým napětím…


Přibudou nějaké další textury ve městech.

textury3textury2dungeons_art_054

 


Nově budou v Rustu pasti na ryby (k výrobě bude potřeba 200 dřeva a 2 látky a bude hned v „základní výbavě“ není potřeba návod), kam budeme logicky chytat ryby ve vodě a tím pádem přibudou i ryby 🙂

fish2fish1


Houby budou snadněji viditelné, mělo by jich být všude víc a nebudou růst v trávě. Dýně a kukuřice se budou spawnovat již uzrálé.


A lidské maso bude slané, což zvýší vaší žízeň.


U turret bude nově mírový „mód“, což znamená, že při tomto nastavení bude turreta střílet pouze na hráče, kteří mají v ruce zbraň.
A další…

 

Zdroje www.rustafied.com, twitter.com/RustUpdates a playrust.com

Komentáře jsou uzavřeny.