Rust Updates leden

-Updaty červen-

-Updaty květen-

-Updaty duben-

-Updaty březen-

-Updaty únor-


25.1. (update 26.1.) – Devblog 145

 

EDIT – 26.1. :

Zalévání rostlin je tu… Pokud budete zalévat rostoucí rostliny, dosáhnete rychlejšího růstu a pokud je možno i více plodin. Jestli máte zalito poznáte jednoduše podle tmavší zeminy.
S tímto bude i zvýšena výživnost dýní, kukuřic, kuřecího i vlčího masa, jen u medvědího bude výživnost lehce snížena.

U holo zaměřovače bude mnohem lépe vidět červené prostřední zaměřovací znaménko:

U spousty zbraní bude snížena výrobní doba až o polovinu.

Granát F1 bude od dnes pouze na PvP účely, barelům, nebo stavbám nijak neublíží a už na výrobu nebude potřeba pružina.

 

25.1. :

V dalším updatu bude ze sudů padat 5-8 nízko-hořlavého paliva a 15-18 ropy.

Snad by měli opravit kraftění nově přidaných skinů (do teď kraftit nešly).

Dvouhlavňová brokovnice bude „stát“ 150 kovových úlomků (dříve 400) a 1x kovovou trubku (dříve 2x).
Pozemní mina 50 úlomků (dříve stejně) a 100 střelného prachu (dříve stejně ale navíc 1x ozubené kolo)
A kovová barikáda o jeden kovový břit méně.

Mělo by dojít k opravě, kdy odhozený předmět, nebo vypadnutý ze sudu nešel sebrat, nebo jen obtížně mezi odpadem/haraburdím (deployables).

Recyklátor bude potišší ale bude slyšet na vyšší vzdálenost.

A opraví zvuk dalšího výstřelu luku, který byl slyšet po normálním výstřelu a následném přehozením jiného předmětu v opasku.


18.1. (update 19.1.) – Devblog 144

 

Edit 19.1. :

Python Revolver vyrobíte za :
3 kovové trubky, 3 kovové pružiny, 10 HQM
Nabíjíte do něj náboje do pistole a to 6ks.
Můžete na něm osadit 3 sloty a do nich optiku se 4x zoomem, holo, laser a baterku.
revolver10

Poškození Pythonem z cca 5m na jednu ránu :
Nezakrytá hlava – okamžité zabití
Plechovka od kávy – 78HP
Kovová maska – 60HP
Do nahého těla 60HP

Nově bude klonování rostlin – Rostliny mají náhodnou rychlost růstu, z již uzrálé rostliny můžete odtrhnout malý klon, který po zasazení bude mít stejné vlastnosti, jako rostlina, ze které byl utržen :

Nové animace postav při míření – uvidíte kam osoba míří (vrchní část těla bude tím směrem natočena) a jestli drží zbraň jen tak „u boku“ a nebo míří držením pravého myšítka :

U poloautomatická pistole dojde k vybalancování poškození, bude ztrácet částečně účinnost na větší vzdálenosti.

Výroba kuše bude stát méně – 100 dřeva (dříve 300), 50 úlomků (dříve stejně), 1 provaz (dříve 2) a 1 ozubené kolo (dříve stejně).

Dojde k dalším optimalizacím a bude přidáno dalších 12 skinů.

18.1. :

Zítra v updatu opraví spawnování nových odpadů/haraburdí dál od staveb atd. často se stávalo, že se spawnovalo třeba přímo ve vchodu do domu.

Revolver se již testuje ve staging verzi, tak věřím, že zítra v updatu bude.

 


11.1. (update 12.1.) – Devblog 143

 

Zítra můžeme očekávat několik nových typů ležících odpadů/haraburdí, u kterých se spawnují sudy a bedny :

Dočkáme se dalších optimalizací + opravy, kdy šel opravný stůl postavit, tak aby blokoval okna a ztracení (neviditelného) kamene po hození.

V prerelease verzi se už testuje spawnování lootů (beden atd.) po všech devíti jeskyních ale v hlavní verzi to bude pravděpodobně až po následujícím WIPE updatu 2.2.


5.1. (update opožděn o 24hod.) – Devblog 142

Nejprve bych Vám chtěl popřát vše nej do celého nového roku 😉

A teď bych chtěl oznámit, že dnes se můžeme těšit na nové přístavy a to hned dva!

Jeden menší :

A jeden větší :

Dále nové Warehouses :

Dále je změna při pokládání a umístění vysokých venkovních zdí. Musejí se celou spodní plochou dotýkat země, což vám znepříjemní umisťování zdí v kopcích atd.

Optimalizace by měla být zase o trochu lepší a mohli by jsme dostat trochu víc FPS.

A samozřejmě bude zase vypnut event s rolničkami a dárečky.

 


-Updaty v roce 2016-

 

Zdroje www.rustafied.com, twitter.com/RustUpdates a playrust.com

Komentáře jsou uzavřeny.