Rust updates únor 17

-Updaty červen-

-Updaty květen-

-Updaty duben-

-Updaty březen-

23.2. (update 23.2.) – Devblog 149

Dnes se dočkáme nového brnění. Helmu vyrobíte za 2ks plechu a 5HQM, Bundu za 3ks plechu 8HQM a 3ks lana, Kalhoty za 2ks plechu, 4HQM a 2ks lana. Po jeho oblečení se budete pohybovat o 15% pomaleji :

Na papírových mapách uvidíte již jak monumenty, tak i Prodejní automaty :

Novinka u kódových zámků bude kód pro hosty. Zámek bude mít tedy dva kódy, jeden hlavní, kterým můžete zámek odemknout, kódy změnit, zámek odstranit atd. A druhý, který dveře pouze otevře a nic víc :
zamek host

Novinka pro nové/nahé hráče, kteří tvrdí, že jsou přátelští, do doby, než se k nim otočíte zády. Pokud se zravna spawnete nazí na pláži, budete opravdu nazí s šutrem a pochodní ale jakmile vezmete do ruky někajou zbraň, luk, oštěp atd., budete mít přes sebe přehozenou hadrovou šerpu :
šerpa

Další změny :

Turrety budou mít laser.
Jídelní automat bude mít 1000 hp namísto 500.
Nějaké změny v nastavení  „Peacekeeper“ u turret – Kámen a nádoby na vodu v ruce nebudou považovány za zbraně a turreta vás nebude považovat za nepřátelé.
Nový model Střelného prachu.
Pravděpodobně nový model stolu, židle a koberce.
Postele půjdou nastavit jako veřejné.
Kovová obchodní stěna bude mít 750hp.
A další nezbytné opravy hry.


15.2. (update 16.2.) – Devblog 148

16.2. EDIT 2 :

Zavírač dveří bude dnes přidán.


16.2. EDIT :

Dveře do obchodu budou mít uprostřed neprůstřelné sklo a výrobní cena se snižuje na 300 kovových úlomků. Z každé strany hráč vloží předmět a po souhlasu obou může dojít k výměně :

Nově ve hře uvidíme i Lednici, kterou vyrobíte za 75 kovových úlomků za dobu 30s ve vanilla nastavení. Bude sloužit na uchování potravin, sazenic a vody, jestli tedy můžeme očekávat, že se potraviny budou kazit není jasné. Zatím není dodělaná, takže je nefunkční, fungovat bude pravděpodobně až po některém dalším updatu. :
lednice1

Další změny na jídelním automatu :
vending1
Na jeho monitoru uvidíte předmět k prodeji.
Ukáže vám skin prodávajícího se předmětu.
Oprava chyby, kdy byl přístup do automatu, který má být pouze zezadu.
Již nepůjde uzamknout.
Pokud bude prázdný, půjde otočit.
A bude muset být umístěn na stavebním bloku, tedy na základu, nebo na podlaze.

Bude snížena účinnost Poloautomatické pistole i Python Revolveru a u pistole navíc zvýšen zpětný ráz.

Uvidíme nové modely :

Další úpravy :
Ryby by měly být výživnější.
Past půjde sebrat a opravit.
Budou přidány nové animace postav při nabíjení atd.


15.2. :

Automatické zavírání dveří by mělo být přidáno do základní hry, tak nebude potřeba používat plugin ale bude to přidáno do hry pro nějaký další účely a není úplně jasné, zda to přidají právě v tomto updatu.

Nová kovová stěna obchodu, kterou vyrobíte z 600 kovových úlomků za 30s ve vanilla nastavení :
Měly by být neprůstřelné.
Do schránky uprostřed můžete ukládat předměty z obou stran a tak si je vyměnit s osobou na druhé straně.
devblog148-dvere_do_obchodu


8.2. (update 9.2.) – Devblog 147

Některé servery zaznaménávají problémy s výkonem, či dokonce problémy s uloženými informacemi o mapě, hráčích atd. což vedlo až k WIPE.
Způsobila to „nová“ fyzika, která byla přidána do hry s minulým updatem. Našich serverů se to až na trochu horší výkon a občas možné lagy naštěstí netýká.

Prodejní automat, kde budete moci kupovat i prodávat věci. Zatím nevím jak bude přesně fungovat a pracovat :

Nová funkce Obrněných dveří – Při podržení klávesy „E“ budete mít na výběr nejen jejich otevření ale i otevření okénka/průhledu, odkud můžete zkontrolovat kdo je za nimi :

Změny na velké peci – Nově budeme moci pec zapnout, když budete v inventáři pece a do něj se dostanete pouze z míst přímo před vstupy/okénky pece :

Další úpravy budou na Plamenometná věži – Kdo bude zasažen plamenem, se bude pohybovat o 20% pomaleji, plameny neublíží bednám, pecím, spacákům atd.

Pád do vody již neublíží.
Poklopy budou mít plynulejší pohyb.
Papír vyrobíte za méně materiálu.
Bude přidán zvuk jezení Müsli tyčinky.


2.2. (update 2.2.) – Devblog 146

Dnes nás s updatem čeká WIPE na všech serverech a v updatu můžeme očekávat :

EDIT :
„Plamenometná věž“ Flame Turret :


-další skiny-

Lampa z plechovky od tuňáka, kletou vyrobíte za 1x Plechovka od tuňáka, 20 dřeva a 10 Nízko-hořlavého paliva :

Počet nábojů do pistole i 5.56 do jednoho slotu v inventáři ve vanilla nastavení teď nastrkáte po 128 kusech.

Protichemický oblek (proti radiaci) konečně opravdu bude proti radiaci, pokud ho budete mít na sobě, radiace vám neublíží.

Ze hry bude odstraněn barevný proužek s vlastníky předmětu/ů atd., což pomůže optimalizaci hry a zároveň, pokud budete mít něčí lebku, bude u ní napsáno, čí je/byla.
lebka

Sníží se „cena“ kostěného brnění – Kostěná helma bude stát o 50 Kostěných úlomků méně (tedy o polovinu) a Kostěné brnění místo 3 Provazů 2 a ze dvou-set Kostěných úlomků 150.

Při zalévání bude potřeba méně vody a uschlé rostliny budou zůstávat déle, než zmizí.

Každý klon rostlin, který utrhnete, bude ztrácet 10% z genetiky, což znamená, že bude růst o 10% pomaleji, než rostlina, ze které jste klon utrhly.

Mělo by se zrychlit načítání samotné hry, jak pro klienty, tak pro servery.

V minulém updatu přestali účinkovat granáty F1 na stavby a dnes vám při raidu a ničení Poklopů se žebříkem nepomůžou žádné zbraně z kostí ani sekery.

Při používání kladiva např. na opravu, se textura bloku stavby, na kterou míříte změní z červené na modrou (červená barva mátla hráče 🙂 )
kladivo

Dýně nasazená na hlavu, bude konečně vidět z větší vzdálenosti.

Vodní zachytávače a barel s vodou, bude/ou přístupné jen z kohoutků.

A další menší úpravy.

 

-Updaty leden-

-Updaty v roce 2016-

 

Zdroje www.rustafied.com, twitter.com/RustUpdates a playrust.com

Komentáře jsou uzavřeny.